Despre noi

Profil companie

Rodata este liderul naţional şi principalul furnizor de ambalaje personalizate pe suport de hârtie sau material plastic pentru companiile româneşti.

Compania Rodata a fost inființată în 1994, dar rădăcinile sale sunt mai adânci, fiind investiția unei companii israeliene cu renume pe plan internațional în industria tiparului și a ambalajelor.

Elementul de legătură dintre cele două companii este proprietarul și președintele acestora, dl. Dan Doron, proiectant de tehnologia ambalajelor, cu specializare în Franța și o experientă profesională impresionantă în Israel, Franța și România.

Implicarea directă a d-lui. Doron în activitatea firmei adaugă valoare și întărește angajamentul total în găsirea de soluții care să contribuie la succesul clienților noștri.

La baza performanțelor Rodata se află o echipă de profesioniști, capabilă să inoveze și să se perfecționeze permanent.

Experienţa de peste 20 de ani în domeniul ambalajelor

Investiţiile în cele mai noi tehnologii

Investiţiile în cele mai noi tehnologii

Preocuparea permanentă pentru inovaţie şi excelenţă.

Misiune si valori

Misiunea noastră este de a fi întotdeauna furnizorul preferat de soluții de ambalare, prin calitate, reacție rapidă, prețuri competitive.

Valorile echipei Rodata sunt: performanța, responsabilitatea, integritatea, respectul,orientarea către client.

Ne bazăm pe profesionalismul echipei și pe tehnologia modernă de care dispunem, care vă garantează că putem realiza ambalaje atractive, practice, sigure și de o înaltă calitate.

Rodata are implementat și Certificat Sistemul de Management conform cerințelor standardelor ISO 9001, ISO 22000, ISO 14001, ISO 45001 si BRCGS Packaging Issue 6, bazat pe un set de politici care susțin direcția Rodata de a realiza performanță și calitate, într-un mediu curat și sigur prin:

  • Adoptarea de noi tehnologii pentru îmbunătățirea eficienței,  satisfacției clienților și asigurarea unui mediu de lucru sigur pentru angajați;
  • Îmbunătățirea performanței prin pregătirea și instruirea continuă a oamenilor;
  • Creșterea gradului de conștientizare, motivare, satisfacție și performanța a angajaților;
  • Verificarea fiecărui proces, prin controale riguroase de calitate în fiecare etapă, pentru a împiedica trecerea de defecte în procesul următor;
  • Îmbunătățirea capacității de producție prin asigurarea unui proces de aprovizionare care să susțină calitatea, reacția rapidă și prețurile competitive.
  • Limitarea impactului asupra mediului inconjurător  atât în procesul de producție, cât și prin materia primă folosită și adoptarea de tehnologii cât mai nepoluante și colectarea selectivă a deșeurilor
  • Utilizarea resurselor în mod responsabil și gestionarea cu deosebită grijă prin monitorizarea și minimizarea consumurilor.